Explica’ns qui ets
Soc llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, amb un postgrau en Pràctica Jurídica per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, i màster en Dret Alemany (LLM) per la Ludwig-Maximilians-Universität de Munic.
Exerceixo com a advocat col·legiat des de l’any 2005, i tot i que sempre m’he especialitzat en dret processal, tant civil com penal, també he intervingut en multitud d’assumptes de caire mercantil i administratiu, entre d’altres. També soc lletrat adscrit al Torn d’Ofici.
Des de l’any 2016 col·laboro amb Baker Tilly principalment en assumptes processals, tant civils com penals, i actualment ostento la posició de Senior Counsel de l’àrea Processal.
Com creus que aquests darrers anys han influït en la manera de treballar?
Els canvis recents han suposat una evolució significativa, especialment pel que fa a l’ús de les tecnologies de la informació. Considero que avui dia, aprofitar totes les eines disponibles no només ens permet ser més flexibles en la nostra feina, sinó també treballar de manera més global, fet que ens permet oferir un millor servei als nostres clients.
Què és el que més valores del teu dia a dia? I de formar part de Baker Tilly?
L’oportunitat de treballar en un entorn internacional, amb grans clients, però sense perdre de vista les particularitats dels clients locals.