Parla’ns sobre tu
Soc economista amb formació de postgrau en analítica de dades i business intelligence, és a dir, tinc un perfil molt ‘quant’, però amb l’afegit que compto amb una experiència professional molt dilatada que em permet captar els aspectes més qualitatius de les empreses i dels models de negoci. Actualment soc soci del departament d’Advisory de Baker Tilly.
El meu dia a dia se centra en aspectes com la valoració d’empreses, la confecció de previsions i plans de negoci, i altres encàrrecs molt vinculats a l’assessoria financera especialitzada. També col·laboro habitualment amb l’àrea de Forensic en la preparació d’informes pericials sobre qüestions com la determinació de perjudicis econòmics i la justificació de diverses qüestions de fons econòmic.
He dut a terme la definició i avaluació financera de nous projectes per a la seva finançament mitjançant la modalitat de project finance, la planificació de processos d’expansió i la seva finançament, la valoració d’empreses o línies de negoci en processos de compravenda, l’elaboració de plans estratègics, etc.
Com creus que aquests últims anys han influït en la manera de treballar?
Com tothom, he descobert que paradigmes que tenia molt arrelats en relació amb la presencialitat eren totalment revisables. Els canvis en l’entorn i la necessitat d’adaptar-nos-hi han demostrat, un cop més, ser un motor de progrés.
La tecnologia ha tornat a mostrar-se com el factor clau per fer-ho possible.
Què és el que més valores del teu dia a dia?
Enfrontar-me a reptes professionals nous i exigents. Fer-ho, a més, amb companys de feina dels quals aprens cada dia constitueix un veritable plaer que compensa l’esforç que suposen aquests reptes.
Quin consell donaries a algú que comença la seva carrera?
Els diria que l’ADN de la nostra professió és la confiança. La que transmetem als clients i la que transmetem als nostres companys. La nostra formació i exigència professional cobreixen una part important d’aquesta confiança que hem de generar, però una altra part molt rellevant rau en la nostra honestedat, el nostre compromís i la capacitat de comunicar i connectar amb les persones que confien en nosaltres.