Nuevo webinar: Ciberseguridad: cuando el ‘usuario invitado’ no es de tu empresa

Alex Wendt

Soci de M&A
Transaccions
Photo of Alex Wendt

Explica'ns sobre tu

Vaig començar la meva carrera professional el 2002, al Banco Santander, on vaig estar 5 anys. Vaig deixar el banc el 2007 per treballar pel meu compte i, aquell mateix any, vaig començar a fer M&A amb la meva pròpia empresa. L’any 2011 em vaig fusionar amb Baker Tilly, ja que aleshores la firma no oferia aquest servei. Actualment, sóc un dels socis responsables de la divisió de Corporate Finance de Baker Tilly, una divisió formada per 50 professionals, amb equips a les oficines de Barcelona, Madrid, Alacant i Bilbao.

Com creus que aquests darrers anys han influït en la manera de treballar?

He passat de fer purament d’intermediari a oferir un Servei 360 al client, assessorant en M&A des del principi fins al final, oferint al client tots els serveis que necessita per poder tancar una operació (intermediació, assessorament financer integral, fiscal, mercantil, DD, etc.). La nostra empresa és molt dinàmica, formada majoritàriament per gent jove i, sobretot, tecnològicament capdavantera en el sector.

"Fusionar-me amb Baker Tilly és el millor que he fet."

Alex Wendt
Nombre

Introduce tu nombre completo

Introduce tu correo para que podamos estar en contacto

Introduce el nombre de tu empresa

Por favor, indica para que servicio necesitas información

Al incluir estos datos, reconoce haber leído la declaración de privacidad.
Al incluir estos datos, reconoce haber leído el consentimiento para el tratamiento de datos personales y que usted presta su conformidad a que procesemos los datos conforme esta Declaración.