Explica'ns qui ets
Soc advocada mercantil amb més de vint anys d’experiència en la pràctica del Dret Mercantil, assessorant empreses tant a nivell nacional com internacional.
Estic especialitzada en Dret de societats, fusions i adquisicions (M&A), així com en reestructuracions empresarials i acords entre accionistes.
Actualment, ocupo la secretaria de diverses societats i assessoro en matèria d’implantació de models de compliment, prevenció penal i criteris ESG a societats mercantils, cooperatives i entitats sense ànim de lucre.
Així mateix, soc experta en negociació de contractes mercantils i he prestat assessorament en nombroses operacions de caràcter immobiliari.
A dia d’avui, soc sòcia i exerceixo les funcions de responsable del Departament Mercantil, a més de formar part del Comitè de Compliance de la firma.
Soc advocada reconeguda en Dret Mercantil i Fusions i Adquisicions per Best Lawyers des de 2013.
Com creus que aquests darrers anys han influït en la manera de treballar?
Les noves tecnologies han suposat un canvi important en la manera de treballar, incorporant la mobilitat i la possibilitat de treballar en qualsevol lloc i en qualsevol moment. D’altra banda, el mercat cada dia és més competitiu, fet que implica una major especialització professional per poder diferenciar-te i oferir més qualitat.
Què és el que més valores del teu dia a dia?
Un bon ambient de treball és fonamental quan es treballa en equip per aconseguir un bon resultat i assolir els objectius. A més, és important formar-se, estar al dia i comptar amb les eines i recursos necessaris per dur a terme la nostra feina de manera adequada.