Nuevo webinar: Ciberseguridad: cuando el ‘usuario invitado’ no es de tu empresa

José Miguel Benito

Soci
Fiscal i Legal
Photo of José Miguel Benito

Parla’ns sobre tu

Soc llicenciat en Dret per la Universitat d’Alcalá de Henares, tinc un Màster en Assessoria Jurídica d’Empreses per l’Instituto de Empresa i una Diplomatura en Dret del Treball per l’Escola de Pràctica Jurídica de Madrid.

Presto els meus serveis com a advocat especialitzat en l’àrea del Dret Laboral des de l’any 1991. Estic especialitzat en el disseny d’estratègies, direcció i execució de negociacions col·lectives en tots els seus àmbits, així com en l’assistència en tota mena de procediments judicials davant qualsevol tribunal social.

Com creus que aquests últims anys han influït en la manera de treballar?

CQuan vaig començar a treballar, les nostres bases de dades legislatives i jurisprudencials es trobaven en els immensos volums físics de l’Aranzadi. Avui dia, les bases de dades digitals permeten accedir a la informació necessària de manera molt més àgil, cosa que et permet fer la feina en menys temps i assumir un major volum de treball.

Així mateix, els mitjans telemàtics, la missatgeria instantània, les reunions virtuals i la presentació d’escrits per via telemàtica han fet possible dedicar-te a la feina des de qualsevol lloc geogràfic i atendre clients d’arreu de manera molt més efectiva

"Pertànyer a Baker Tilly ens permet tenir l’oportunitat d’oferir un millor servei als nostres clients i arribar a aquells que confien en ser atesos per una gran xarxa internacional."

José Miguel Benito
Nombre

Introduce tu nombre completo

Introduce tu correo para que podamos estar en contacto

Introduce el nombre de tu empresa

Por favor, indica para que servicio necesitas información

Al incluir estos datos, reconoce haber leído la declaración de privacidad.
Al incluir estos datos, reconoce haber leído el consentimiento para el tratamiento de datos personales y que usted presta su conformidad a que procesemos los datos conforme esta Declaración.