Nuevo webinar: Ciberseguridad: cuando el ‘usuario invitado’ no es de tu empresa

Miguel Torres

Senior Counsel
Fiscal i Legal
Photo of Miguel Torres

Parla’ns sobre tu

Soc advocat des del 1987 i, l’any 2016, em vaig incorporar a Baker Tilly com a Senior Counsel. Al llarg d’aquests 35 anys he assessorat empreses i particulars, tant nacionals com estrangers, en matèries societàries, contractuals, concursals, bancàries, immobiliàries i reguladores.

He estat professor de Dret Internacional Privat a la Universitat de Barcelona durant 25 anys i vaig ser President de la Comissió d’Inversions Estrangeres de la Unió Internacional d’Advocats (UIA) del 2010 al 2016.

Què és el que més valores de formar part de Baker Tilly?

El que més valoro de la meva manera de treballar actual és la independència.

Com creus que aquests últims anys han influït en la manera de treballar?

En els darrers anys, s’ha pogut comprovar que l’assistència presencial a l’oficina no és necessària.

"El millor consell que puc donar a algú que comença la seva carrera és, evidentment, no deixar mai d’aprendre i d’innovar."

Miguel Torres
Nombre

Introduce tu nombre completo

Introduce tu correo para que podamos estar en contacto

Introduce el nombre de tu empresa

Por favor, indica para que servicio necesitas información

Al incluir estos datos, reconoce haber leído la declaración de privacidad.
Al incluir estos datos, reconoce haber leído el consentimiento para el tratamiento de datos personales y que usted presta su conformidad a que procesemos los datos conforme esta Declaración.