Parla’ns sobre tu
Vaig iniciar la meva carrera professional després de completar un grau superior i el màster en auditoria a la Universitat de Barcelona. Vaig combinar els estudis amb pràctiques a Audiaxis Auditors, passant per diferents etapes fins a convertir-me en sòcia de la firma. Gestiono el departament d’auditoria amb uns pilars bàsics centrats en treballar amb excel·lència, consciència i humilitat, amb l’objectiu d’aportar aquest valor afegit que ens permet diferenciar-nos.
A banda de la meva experiència professional en auditoria, si hagués de destacar algun element diferencial, serien dos: el coneixement adquirit i l’experiència de més de 20 anys en el món cooperatiu i de les entitats no lucratives. Com a segon punt, destacaria els meus coneixements i experiència en l’àmbit de la sostenibilitat, iniciats abans de l’obligatorietat dels EINF (Estats d’Informació No Financera), i la meva participació a la comissió de sostenibilitat del Col·legi d’Auditors de Catalunya i, actualment, a l’Institut de Censors Jurats de Comptes d’Espanya.
Com creus que aquests últims anys han influït en la manera de treballar??
La feina en les darreres dècades ha canviat, igual que ho han fet els equips. Actualment tenim un excés de dades i cal saber-les analitzar sense perdre-s’hi. La immediatesa s’imposa, amb tot el que això comporta, i la incertesa en l’evolució de molts indicadors fa que les estimacions variïn amb molt poc marge de maniobra.
La gestió de projectes i dels equips és cada vegada més complexa, cosa que fa necessari adaptar-nos amb més rapidesa a situacions imprevistes. Tot un repte
Què és el que més valores del teu dia a dia?
Sense cap dubte, els meus companys i companyes. Tots els canvis que estem vivint són més fàcils amb un equip amb coneixement, treball en equip i compromís.